wtorek, 17 lipca 2012

Dzisiaj nie ponosi mnie odpowiedzialność.

Wakacje 2012, najlepsze na świecie! Mimo tej jednej sprawy, która ryje mi dziurę w mózgu, dziurawi serce i pozbawia oddechu. Jest najlepiej! Dziś spędzam pierwszy samotny wieczór i noc od... 2 miesięcy? Trochę ciężko mi się przyzwyczaić bez kogoś u mojego boku w nocy, lub chociaż w łóżku obok.

GOLENIÓW U MOJEJ SŁODKIEJ KICI

Ruskie szampany nad rzeczką, wpierdalanie czego popadnie o różnych porach dnia i nocy, Julia siejąca makaron na podłodze, mój płacz pod kołdrą i ratowanie mnie sposobem Kici - napchanie mi mordki cini minis tak żebym nie mogła nic powiedzieć, a gdybym w razie czego pogryzła i zaczęła mówić wyraźnie powtórzenie czynności, lof lof lof <3 Miliardy Paranormal Activity, i beka życia z szalonej czyszczarki do basenów, BOŻE JAK BRUDNO, SPIERDALAM.

KOT ROCKSTAR, sprząta najlepiej na wsi i ma taki sam odkurzacz jak ja <3 Kocham Kotka <3

Julcia jest nieśmiała i chowa się za poduszkami, a tak naprawdę to nie jest i lubi jeść

Śniadanie mistrzunia


Magdalena M robi najlepsiejsze domówki na świecie, które mogą po północy przetworzyć się w sweet sixteen pewnego hot Raczka
 MŁODZIEŻ PIJE ;/ mój mój mój
 jakie ryje lol, nie wiem kto to
z Rakosiem, Gosią, Wódeczką moją najlepszą przyjaciółką, renkom Pia i NEMO


W tej chwili mam troszkę lepszy humor niż generalnie powinnam mieć, ale to tylko na chwilę obecną :)
LOF

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz